Czujesz przestój w karierze, chciałbyś dalej rozwijać się i realizować odpowiedzialne projekty? Stoisz w przededniu podjęcia decyzji o dalszym kierunku rozwoju zawodowego?
W realizacji projektów interim management sprawdzają się osoby, które mają już duże doświadczenie zawodowe, zajmowały stanowiska na poziomie dyrektorskim lub wyżej, są specjalistami w swoim obszarze np. finanse, zarządzanie operacyjne, HR, marketing, PM, sprzedaż i inne. Nie boją się wyzwań i trudnych wyzwań, posiadają sieć kontaktów profesjonalnych, są odporne na stres i otwarte na zmiany.
Warto wziąć pod uwagę następujące kwestie: zakres dotychczasowych doświadczeń, upodobania, cechy osobowościowe sprzyjające szybkiej adaptacji do zmiany i nowych warunków, odporność na stres. Warto poszukać na rynku publikacji, które mogą pomóc w podjęciu tak ważnej decyzji lub zgłosić się do specjalisty – doradcy zawodowego, konsultanta lub coacha.
Poza oczywistym rozwojem zawodowym, który idzie w parze z kolejnymi realizowanymi przez interim managera projektami, na rynku istnieją inicjatywy umożliwiające menedżerom rozwój swoich kompetencji i potwierdzenie posiadanych kwalifikacji z zakresu interim managementu. Inwenta obejmuje patronat nad wybranymi, takimi jak: certyfikacja realizowana przez Stowarzyszenie Interim Managers (SIM)
Dowiedz się więcej