Proces rekrutacji się profesjonalizuje – organizacje i firmy doradztwa wdrażają standardy, które z jednej strony zapewniają skuteczną realizację tego procesu, z drugiej dbają o Candidate Experience i Employer Branding. Profesjonalizują się również sami kandydaci – są coraz lepiej przygotowani, aby rzeczowo opowiadać o swoim doświadczeniu, wprost opisują swoje mocne kompetencje i przykłady z życia zawodowego potwierdzające to, potrafią z przekonaniem wskazać korzyści, jakie osiągnie organizacja dzięki ich zatrudnieniu. I to dobrze, to nie zarzut wobec nich. To tylko rosnąca trudność dla osób rekrutujących, jak odróżnić osoby dobrze „sprzedające się”, takie, które „wiedzą co i jak powiedzieć” od tych, które naprawdę reprezentują wysoki poziom kompetencji i są realnie najlepszymi kandydatami na dane stanowisko. Podczas naszego webinaru przybliżymy Państwu jedno z narzędzi, które jest właśnie takim papierkiem lakmusowym, które pozwala na „podrapanie” tej „lukrowanej powierzchni” i zbadanie, co jest „pod spodem”.
Swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami w tym obszarze podzieli się nasz gość specjalny, Andrzej Chodacz, Prezes Zarządu firmy Seris Konsalnet Cleaning
Dowiesz się:
- Jak takie narzędzie jest postrzegane przez osoby z top managementu.
- Jak wyniki z AC pomagają nie tylko w rekrutacji, ale też w późniejszym zarządzaniu.
- Kiedy warto sięgnąć po takie narzędzie.
- Jak zbudować mini-AC, żeby spełniało niezbędne kryteria.
- Jakie to narzędzie daje korzyści.