Na bazie naszych doświadczeń i doświadczeń naszych klientów przygotowujemy dla Ciebie regularne webinaria poruszające tematykę nie tylko HR ale również biznesową. Cykl spotkań online „HR ma głos! Dzielimy się wiedzą” w trakcie roku funkcjonowania zebrał wokół siebie ponad 2000 odbiorców. Webinaria Inwenta Interim Partners „Praktycy zarzadzania dla biznesu” oscylują wokół interim managementu i efektywności biznesowej. Dodatkowo Inwenta społecznie jest zaangażowana w spotkania Stowarzyszenia Interim Managers współprowadząc cykl „Wprowadzenie do interim management” oraz w webinaria Fundacji Razem dla Różnorodności. Ponadto jesteśmy organizatorem lub współorganizatorem wielu konferencji HR i biznesu np. „Lato HR”, coroczna konferencja SIM.
Jeżeli chcesz być na bieżąco z tym co się u nas i naszych partnerów dzieje, jeżeli interesuje Cię tematyka HR, artykuły, publikacje raportów inne wydarzenia to zapisz się na nasz newsletter.
Zespół Inwenty posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji rekrutacji oraz w prowadzeniu szkoleń i diagnoz kompetencji.
Razem tworzymy profesjonalny team gotowy do pomocy w projektach rekrutacyjnych, AC/DC, interim management zarówno w Polsce jak i zagranicą. W oparciu o zaawansowane metody diagnozujemy potrzeby szkoleniowe i rozwojowe pracowników, badamy zaangażowanie. Łączą nas wspólne wartości: zadowolenie klienta oraz satysfakcja z sukcesu. Dzięki temu nasza firma może dostarczyć kompleksowe rozwiązanie dla każdej organizacji.
INWENTA SP. Z O.O.
ul. Filtrowa 75/17 , 02-032 Warszawa