Skip to content
ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ PRZYWÓDCZY I ZOSTAŃ LIDEREM, KTÓRY INSPIRUJE!
Program wspiera rozwój liderów, którzy chcą:
- tworzyć przestrzeń sprzyjającą współpracy i realizacji jasno określonych celów
- budować kulturę zaufania i motywacji w zespole
- skutecznie zarządzać zespołami w obliczu współczesnych wyzwań
Dowiedz się więcej
DLA KOGO JEST TEN PROGRAM?
SKL I został stworzony dla osób, które:
Zarezerwuj miejsce
1
Po raz pierwszy obejmują rolę menedżera zespołu
2
Przygotowują się do roli menedżera w programach talentowych
3
Awansowały i chcą zbudować relacje z zespołem, z którego się wywodzą
4
Mają predyspozycje liderskie i chcą rozwijać swoje kompetencje
5
Pełnią funkcje menedżerskie
6
Chcą wzmocnić swoje umiejętności w zarządzaniu zespołem
Celem SKL I jest rozwój kompetencji liderów w oparciu o najnowszą wiedzę, trendy biznesowe i badania oraz wzbogacenie ich palety narzędziowej o zagadnienia ze świata psychologii człowieka
Cele programu
Uczestnicy zdobędą narzędzia, które:
- pomogą budować autorytet lidera i wzmacniać pewność siebie
- ułatwią motywowanie i angażowanie zespołów
- zwiększą efektywność pracy i poprawią atmosferę w organizacji
Dowiedz się więcej
Zakres
Obszary, które poruszamy na szkoleniu
1ROLE - Czy każdy z nas jest liderem i co oznacza ta rola dla mnie i mojego zespołu?
Omówimy 3 role menedżera (Strateg/Coach/Komunikator), który potrafi skoncentrować zespół wokół celów firmy. Wyposażymy uczestników w zastaw narzędzi budowania i przewodzenia silnym i różnorodnym zespołom.
2AUTORYTET i POTENCJAŁ - Jak budować swój styl i potencjał lidera?
Uczestnicy znajdą odpowiedź na najważniejsze pytania: Jaki jestem jako lider? Jak mnie odbierają ludzie? Co mam do zaoferowania innym? Pogłębimy ich autodiagnozę i wyposażymy uczestników w narzędzia wspierające bycie autentycznym, merytorycznym i skoncentrowanym na zadaniach i ludziach liderem.
Uczestnicy poznają umiejętności komunikacyjne, których celem jest nie tylko skuteczne zbieranie i przekazywanie informacji ale też prowadzenie rozmów o jakości pracy w konstruktywnej atmosferze empatii i szacunku.
4BUDOWANIE I ROZWIJANIE ZESPOŁÓW
Pierwsze zadanie nowego menedżera to zbudowanie zespołu, jego zasad, klimatu, wzajemnych relacji oraz celów i zdań. Uczestnicy nauczą się jak skutecznie gromadzić ludzi wokół celów zespołowych i wykorzystać naturalne fazy funkcjonowania zespołu do wzmocnienia jego więzi i efektywności.
Personal branding jest jednym z elementów budowania autorytetu lidera. Uczestnicy dowiedzą się jak świadomie budować spójny i wiarygodny wizerunek, który koresponduje z wartościami i potrzebami firmy oraz zespołu. Pokażemy uczestnikom jak przygotować inspirujące expose lidera oraz zapoznamy z zasadami budowania profesjonalnego wizerunku w social mediach.
6CELE I STRATEGIA DZIAŁANIA ZESPOŁU
Im wyżej w strukturze organizacji, tym mniejsze znaczenie naszych umiejętności technicznych. Kluczowe staje się rozumienie strategii i strategiczne podejście lidera. Czym w praktyce jest strategiczne podejście? Jak być na czasie i w trendach? Jak edukować zespół, by był w kontakcie z otaczającym nas rynkiem? Wyposażymy uczestników w praktyczne narzędzia dotyczące przekładania strategii na codzienne działania operacyjne ich zespołów.
Korzyści
Korzyści dla uczestnika
- Budowanie autorytetu: uczestnicy uczą się, jak zdobywać zaufanie i szacunek zespołu, stając się liderami z prawdziwego zdarzenia.
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych: program skupia się na skutecznej i empatycznej komunikacji, co ułatwia współpracę z zespołem.
- Pewność w roli lidera: uczestnicy rozwijają kompetencje niezbędne do przejścia z roli specjalisty do lidera i skutecznego zarządzania ludźmi.
- Wzrost kompetencji zarządczych: zdobycie praktycznej wiedzy o ustalaniu celów, delegowaniu zadań i motywowaniu zespołów.
- Osobisty rozwój: program wspiera nie tylko rozwój zawodowy, ale również osobisty, poprzez pogłębienie samoświadomości i zrozumienie stylu przywództwa.
- Networking: uczestnicy mają okazję wymienić doświadczenia i nawiązać kontakty z innymi liderami.
Korzyści dla firmy
Korzyści
Korzyści dla firmy
- Lepsze zarządzanie zespołami: uczestnicy programu rozwijają umiejętności efektywnego zarządzania, co przekłada się na większą produktywność i lepszą organizację pracy.
- Większe zaangażowanie pracowników: świadomi liderzy potrafią budować atmosferę zaufania i motywacji, co sprzyja utrzymaniu talentów w organizacji.
- Skuteczniejsze osiąganie celów: dzięki umiejętnościom planowania, ustalania priorytetów i egzekwowania zadań, menedżerowie zwiększają efektywność realizacji projektów.
- Rozwój kultury organizacyjnej: liderzy, którzy wdrażają zasady różnorodności, inkluzywności i empatii, budują silniejszą i bardziej elastyczną kulturę pracy.
- Przygotowanie na zmiany: wyposażenie menedżerów w kompetencje przyszłości (m.in. zarządzanie w świecie VUCA, rezyliencja) pozwala firmie lepiej reagować na dynamiczne zmiany rynkowe.
Korzyści dla uczestnika